søndag den 20. oktober 2013

Foredrag med Karen Ekmann

Jeg har lige været til foredrag med en meget livsbekræftende kvinde - Karen Ekmann.


Hun kan fortælle i timevis om hendes tæpper, om hvordan hun laver dem, lærer andre og lave restetæpper. Du bliver helt glad i låget, når du har været til sådan et foredrag. Jeg bliver aldrig træt af, at hører hende fortælle sin livshistorie, om livet med at lave restetæpper. Her er nogle få billeder af de tæpper hun viste os.












Se evt. mere på hendes hjemmeside her

1 kommentar:

  1. Jeg har for nogle år siden hørt Karen på Ringe bibliotek - og det var noget af det sjoveste jeg har været med til - hun bragte håbet tilbage til " klassens " tunge elev - jeg mindes det med stor begejstring - ikke noget finkulturelt her - en fantastisk " kone "

    SvarSlet