onsdag den 4. april 2012

Fortsat påskeferie

Det er virkelig dejlig, at have ferie, også selvom vi ikke skal noget. Jeg kan virkelig mærke, det er lige hvad jeg trænger til. Arbejdet tog virkelig meget af min tid - ikke at det gør noget, men sommetider er det nu dejligt bare at kan holde fri.
Jeg får også noget fra hånden i mit lille syværelse. Jeg var på kursus hos Helene Juul, hvor Pia underviste i Jelly Rulles og andre sjove ting med nogle uundværlig linealer.
Her er hvad jeg har fået ud af det, er ikke færdig endnu, der er 12 blokke i tæppet og jeg har fået lavet 5, men har ser i kun 3.



Derudover har jeg fået lavet denne lille sjove høne. Jeg så den på Facebook og mønstret er gratis, så jeg var ikke længe om at bestemme - det skulle jeg eje. Du finder det her

Ja, der har også været plads til at hjælpe yngste med at rydde op, efter hendes far, kæresten og hende selv har malet værelset. Så nu er det næsten så godt som nyt, der mangler lige lidt oprydning, men ferien er jo ikke over endnu.

Rigtig god Påske til jer alle.

1 kommentar: